
Dé tool voor het 1,5m kantoor
Met de basisfuncties van NovaGo zorg je voor een veilige werkomgeving voor je gebouwgebruikers
De impact van het coronavirus treft de hele wereld. Het heeft invloed op de manier waarop we leven en alles daaromheen. Ook de gevolgen voor de werkomgeving zijn duidelijk zichtbaar en in de toekomst zal er een nieuwe werkwijze ontstaan. Bedrijven bevinden zich echter nog in een verkennende fase en bereiden zich zoveel mogelijk voor op een aangepaste manier van werken binnen de werkomgeving.
De corona-fase ligt nog niet achter ons en binnen de werkomgeving zullen basisprincipes moeten worden gehanteerd om te kunnen werken, rekening houdend met het feit dat de gezondheid en veiligheid van mensen voorop staat.
Door het in acht nemen van distancing is de verwachting dat circa 50% van de werkplekcapaciteit en 70% van de vergadercapaciteit tijdelijk zal vervallen.
NovaGo beschikt over een platform om ruimten en werkplekken te beheren. Wij kunnen ook nu ondersteunen in een aangepaste manier van werken, teneinde de veilige werkomgeving te borgen.
Het is ons antwoord om op een hele snelle manier bedrijven te helpen om hun medewerkers te ondersteunen om weer op kantoor te kunnen komen werken, op een veilige en prettige manier.
Wij bieden jouw bedrijf de basis-app voor alle medewerkers; met portal voor beheerders, facilitair medewerkers, receptionisten etc.
In korte tijd in te regelen, overzichtelijke implementatie en opstartbegeleiding.
Maandelijkse kosten € 745,- voor 500 gebruikers.
Andere aantallen gebruikers is natuurlijk ook mogelijk!
Mocht je meer willen weten, of een passende offerte voor jouw organisatie willen ontvangen? Neem gerust contact met ons op.
HET CORONA VIRUS
In november 2019 breekt het uit in de Chinese stad Wuhan; inmiddels is het een van de grootste crises die we hebben meegemaakt in de laatste 100 jaar. Ook voor de school- en kantooromgeving zal 2020 een jaar zijn met grote veranderingen in de manier waarop we werken en naar school gaan.
NovaGo biedt veel functies die je goed kunnen helpen om jouw gebouwgebruikers hun dag op school of in het kantoor zou veilig, plezierig en effectief mogelijk te hebben kunnen doorbrengen.
Meer nieuws lezen
Ouder nieuws verplaatsen wij naar het archief. Bekijk het archief voor meer nieuws.
Basisfuncties NovaGo voor bedrijfsvoering
- Sturing op het aantal medewerkers dat het gebouw in gebruik neemt
- Slim en actueel sturen op de routing van mensen binnen het gebouw, via de app of narrowcasting
- Inzicht in gebruik van werkplekken en vergaderruimten, zowel realtime als historisch.
- Check eenvoudig bij de receptie of een medewerker een reservering heeft gemaakt voor een werkplek.
- Ontvang snel berichten over onveilige situaties
- Deel via een centraal punt informatie over de maatregelen
- Stuur push-notificaties naar alle app-gebruikers indien dat noodzakelijk is; bijvoorbeeld mededelingen over drukte bij het restaurant of nadere instructies.
Basisfuncties van de NovaGo-App voor de medewerker
- Eén van de beschikbare werkplekken reserveren
- On the spot een vergaderruimte / spreekkamer reserveren
- Meldingen maken van onveilige situaties.
- Via een centraal communicatiekanaal de laatste informatie kunnen opvragen
- Push-notificaties met belangrijke mededelingen ontvangen
- Op de dag zelf reserveren? Je ziet eenvoudig waar nog een werkplek beschikbaar is en reserveert.
Implementatie van NovaGo
- Volledige SAAS-oplossing, geen server installatie of koppelingen nodig.
- Medewerkers loggen in de app in via hun bedrijfs-email
- Implementatiebegeleiding; wij richten de App en Portal gebruiksklaar voor je in op basis van excel-sheets
- 1 kantoor met maximaal 500 app-gebruikers, onbeperkt aantal werkplekken / spreekkamers
- Snel operationeel
- Investering: € 2.500,- voor opstart en implementatie
- Maandelijks: € 745,-
Uiteraard is het gebruik van NovaGo met meerdere vestigingen of meer gebruikers ook mogelijk. Neem contact met ons op en we bespreken de mogelijkheden.
De basisversie van NovaGo is uit te breiden met sensoren voor het meten van de daadwerkelijke bezetting en dat biedt nog veel meer functionaliteiten. We zijn in staat om te koppelen aan andere systemen als FMIS (Topdesk, Planon etc), Exchange/Outlook, Azure/Active Directory; maar dat lijkt ons nu niet de grootste prioriteit!
Samen zorgen we met eenvoudige oplossingen voor een veilige én prettige werkomgeving!
Nieuws
Regelmatig plaatsen wij hier nieuwe artikelen.
Wij houden u graag op de hoogte.