
De klant
BplusC is een knooppunt van kennis, contact en cultuur. De organisatie zet zich in om het leven van alle inwoners van de regio Leiden actief te verrijken met kunst, cultuur en kennis. Ze bedienen vijf gemeenten en maken gebruik van verschillende gebouwen en ruimten.
De vraag
BplusC maakt gebruik van verschillende ruimtes op verschillende locaties. Een geautomatiseerd overzicht moet hen helpen de bezetting in beeld te krijgen. Door overzicht te creëren, kunnen de huisvestingskosten mogelijk naar beneden gebracht worden.
De oplossing
NovaGo laat op ieder gewenst moment zien welke ruimten geboekt en ook daadwerkelijk bezet zijn. Deze rapportages geven BplusC inzicht en overzicht, waar ze weer verder mee aan de slag kunnen.
BPLUSC
“Om een mooi en gevarieerd cultureel programma aan te kunnen bieden, hebben wij allerlei soorten ruimtes nodig in verschillende steden. Dit brengt natuurlijk ook de nodige kosten met zich mee. Alles overzichtelijk houden, is altijd nog een hele puzzel. Met NovaGo kregen wij niet alleen een duidelijk overzicht, het bood ook inzicht om het anders te doen. Wij zagen dat we dingen slimmer konden organiseren, wat leidde tot flinke kostenreductie. We zijn van plan om te kijken wat NovaGo allemaal nog meer voor ons kan doen!”
Nieuws
Regelmatig plaatsen wij hier nieuwe artikelen.
Wij houden u graag op de hoogte.